Elizzzzz2022 Bebeğim 2.5 aylık memelerimde ki süt düğümlenmeleri sebebiyle memeyi itiyor..süt az gelınce hemen aglamaya baslıyor..dugumlenmeyı acana kadar bı kac gun boyle..komple meme reddi yapıcak diye korkuyorum..ne yapmak lazım tavsiye var mı?