Güzel anneler bebeğim 4 gün sonra 4 aylık olacak inşallah. Çok gaz sıkıntısı yaşadık bu yüzden ben 4 aydir bakliyat karnabahar gibi gaz yapabilecek şeyleri yemiyordum. Karnabaharı da çok severim baya özledim yani🙈 hala yemeye korkuyorum, siz ne zaman her seyi yemeye başladınız?