GizemElf Merhaba hanımlar 17 gün önce dikişsiz normal doğum yaptım kabızlık sorunum vardı kendimi bildim bileli hala da devam ediyor kanamam var ıkınmam bir sorun yaratır mı benim için?
gamzeli34 GizemElf genel cerrahi doktoruna gidin kanama varsa benimde doğumdan sonra öyleydi ilaçla düzeldi
Mervee35 GizemElf bende de olmuştu. Kadın, doğum doktoruna söylediğimde bana toz bi ilaç yazmıştı. Hemen söküldü içimdekiler :) sen de danış istersen doktoruna
Asyaayaz1 Hayır bir sorun olmaz sadece uzun süre kabızlıktan dolayı zorlama olursa basur yada çatlaklık yapabilir o yüzden bol sıvı tüketin ve kefir için kabızlık problemi kalkması için..
GizemElf Asyaayaz1 anladım çok sağolun sıvı tükettiğim halde devam ediyor ne yapsam bilemedim canım ya 😓
Mayisannesi34 GizemElf çinko takviyesi kabızlığa iyi geliyor arkadaşımın kızı kabızdı bu şekilde geçirdi ☺️
buselidunya GizemElf ben de olmuştum kanama falan olmamıştı ama Duphalac diye bir şurup vermişti doktorum, ağla ağla bir hal olmuştum resmen ama bu şurup iyi gelmişti bir de su haricinde kuru kayısı tüketin çok iyi geliyor☺️