ozteke
ozteke saat gece 2ye yirmi kala uyudu ama sinir krizine girecektim.Uykulari düzene girdi dedim bozuldu.Herseyi ellemek istiyor kucak istiyor ağlıyor mızmızlaniyor.Demek ki atak varmış öğrenmiş oldum.Yalniz olmadığımı bilmek lazım güzel ama yaşamak zor gerçekten.Ne yediğim ne uyuduğum ne dinlendiğimi anlıyorum.Sanki ilk kolik zamanlara geri döndüm.😪