Zarem_Nehir Msssmy asla almayın aslaaaaa, aylarca kullandım ama maalesef ki, hatta hamile kaldım yüzümde leke çıkmasın diye tam beş adet aldım ama olmuyor hiç iyi falan gelmiyor
Msssmy Busemertt Yesim-1 Çok teşekkür ediyorum kızlar peki kullandığınız başka leke kremi falan var mı 😊
Yesim-1 Msssmy nasıl bir leke ki benim cilt bakımı sonrası burnumda minik bi leke oluştu onun için aldım geçmedi doktora gittim expigment verdi annemde onu kullanırdı hep leke kayboldu bi doktora görünün
Msssmy Zarem_Nehir Gbbc lisbethsalander Urazkayra Esra_Deva Hepinize çok teşekkür ederim ☺️ almaktan vazgeçtim kızlar 🥰
Gbbc Msssmy Yaramıyor kullandım 1 kutu ama malesef şimdi bioneticanın aldık bakalım daha gelmedi inşallah olumlu olur
lisbethsalander Msssmy ben de bayagi bi arastirdim leke kremi fakat sinozu degil zaten igrenc bi marka asla onermem asla kullanmayin cildinize yazik. jeuvenile ve licape leke kremini oneririm
Esra_Deva Msssmy yaramıyor. Daha doğrusu bende işe yaramadı maalesef. Normal krem. Dokusu kokusu güzel başka bir numarası yok.
Gbbc Msssmy Aslında ablam söyledi geçen gün banada fito krem varmış eczanelerde onun arkadaşı kullanmış lekeleri varmış ve geçmiş lekeleri kullanınca bi araştırın isterseniz
Yesim-1 Msssmy kesinlikle öyle yapın doğum sonrası sivilce izi bende de vardı cildiye doktoru krem verdi 2 tane baya işe yaradı