Merymahrz- Anneler sezaryan doğumdan sonra kırmızı kanamanız kaç gün sürdü acaba uzun süren oldu mu ?
eilik Merymahrz- Belki regl olmuşsunuzdur gidip kontrol ettirin bir 😊 Benim satıya dönmüştü artık sonra tekrar kromozoma dönüp yoğunlaşmıştı doktora yazdım regl olmuş olabilirsin ama yine de gel bakalım dedi regl olmuşum
birmelekannesiiio Merymahrz- ilk 1 hafta adet gibi oldu sonra 40ım çıkana kadar leke geldi ped takmaktan pişik olacaktım 😂
Merymahrz- Evet sezaryan sonra kanama oluyor ya normalde 10 günden sonra kahverengine dönemesi gerekiyormuş sanırım sizlerin öyle mi oldu yoksa kırmızı şekilde kaç gün sürdü
Merymahrz- Ezgi_12 6 ay kırmızı renginde demi oldu az az mi yoksa yoğunluğu orta mı bende 17 gün oldu hala kanama kırmızı şekilde ve yoğuna yakın şekilde oluyor doktor kahve rengiye dönemesi lazımdı artık diyince bir korktum o yüzden soruyorum
dunyaharikasi Merymahrz- bende bir ay oldu sezeryan olalı ve hala KIRMIZI kanamam var ve günlük ped ile idare edecek azlıkta
dunyaharikasi Merymahrz- kişiden kişiye de değişir diye biliyorum çoğunu. 40 gün bile sürmüyor çoğu da aylarca kanaması olabiliyor çok tedirgin oldursanız başka bir doktora görünün ama bence sıkıntı yoktur
Ezgi_12 Merymahrz- bi kırmızı renkte oluyordu bi kahwerengi korkma birşey olmaz doktorum sıkıntı olmaz ilaç weririm geçer ama sütüne geçer demişti kullanmamıştım
Merymahrz- Bugün gittim kontrol işte onda söyledi rahmim temiz dedi hap verdi iki tane içtim bir tanesinide fitil gibi kullan geçmezse dedi hala geçmezse diye bir tedirgin olup sormak istedim acaba yaşan varmı diye
Kelebekelisa Merymahrz- ortalama bir ay kırmızı renkte kanamam devam etti benim hatta bi ara regl sandım bazı günler çok oldu bazı günler azaldı doktorum normal dedi 42 gün oldu bütün 10 gündür yok kanamam
Merymahrz- Ben hapı kullandım Ezgi_12 bana hiç sütle iligili bir şey demedi bende 2 tane attım hapı üçcü agır olur diye atmak istemeyip aradım fitil gibi kullan dedi cocuga bir şey olmaz inşallah ya
whitedream Merymahrz- benim 36 gün kanama oldu sonra kesildi 40.gun gene geldi 50. günde gene bitti hep kırmızı kanama oldu son zamanları kahverengiye dönmüştü 50.gun bitince 1 ay sonra adet oldum o da az geliyo şuan