Mervemehmet canım şurubu ben bile az az içiyordum hamileyken aslında çok güzel bi miğde koruyucu ama bebeklerimiz çok hassas ve narin o yüzden tozunu kullan bence mamanın veya sağ sütünü 30 cc falan onun içine kat 8 saat arayla 3 defa bizim 2 aylığız ve ileri derece reflümüz var tokandığı için dün akşam mosmor oldu kendim düzeltim hastaneye kadar ve yattık bir gün bugün çıktık ona rağmen şurup vermedi