12-34 Hanımlar kızım 5 ay 24 günlük aşırı şekilde ağlaması var emmek istemiyor,dişinden diye düşünüyordum ki 2-3 gündür çişi koyu renk ve aşırı kokulu olduğunu fark ettim yarın tahlil vericez böyle durum yaşayan oldu mu
Ilaydacimen0325- 12-34 bizde 5 ay 22 günlüğüz çok ağlıyor gündüz huzursuzluğunda var gecede uykular kötü hep gezmek istiyor delireceğim bence atak haftasındalar yada bilmiyorum dişte olabilir akşam iyiydi babası gelince ama gece ne olur bilemem
Brcay 12-34 maalesef benim oğlumda bu şekilde. Daha önceden iye için antibiyotik kullandı. Doktoruyla konuştum yarın gidip tahlil vereceğiz. Tekrarlamış olabilir enfeksiyon dedi
Ilaydacimen0325- 12-34 bizde iki gündür böyleyiz şaşırdım kaldım hastamı olcak acaba falan diye düşünmeye başladım kara kara ateşini ölçüp duruyorum 😂 ama belirtiler aynı bence bu atak. Bugün post açmıştım 6ay atağı diye çoğu kişi bunları yazmış uyku ve ağlama. Buda uzun atak 😢
Ilaydacimen0325- 12-34 hmmm o zaman dişte olabilir idrar yolu ishal yapmaz bence ama dişte olduğunu duymuştum
12-34 Brcay hadi yaa gece uyumuyor muydu bağırıp ıkınıp kalkması oluyor muydu Allahım tüm cümleten evladını acil şifalar versin içinde benim evladıma da
Brcay 12-34 amin inşallah tez zamanda. 6 ay 10 günlük şuan ilkinde ateş ishal ve ağlama vardı yemek yemiyordu kıcakta gezdirirken yorgunluktan uyuya kalıyordu. Şimdi de ağlama huzursuzluk sürekli bir şey söyleniyor gece zaten sürekli uyanıp çığlık çığlığa kalıyor. Umarım değildir ama başka açıklaması da yok 🤷♀️ Yarın belli olacak