Toz kimyon cok agir gelebiliyor, tane kimyon kullan bence…
Uzun bi surec kendine zehir etme😅
Abimin esi öyle dayanamadi…
Sabah aksam 1 er kuoa iciyorum ben…
Kaynar suya 1 tatli kasigi koyuyorum, iliyinca iciyorum,
Oyle suzmeyle falan ugrasma, iliyinca dibe cokuyor zaaten tozu da tanesi de🤗
Gaz icin cok yarari oluyor bizde