Kızım iki yaşında. En sevdiği şey ona kitap okumamız. Yaşıtlarına göre oldukça iyi konuşuyor hatta soyut kavramları, bağlaçları bile kullanıyor konuşurken. Ben bunu çok kitap okumamıza bağlıyorum. Severek okuduğumuz kitapları yazayım istedim:
#İş Bankası Yayınlarının Hareketli Kitaplarını sevmeyecek bebek yoktur. Müthiş eğlenceli bir o kadar da öğreticiler. Benim bebeğim en çok “Süpermarkette ve Hareketli Gün” olanı sevdi.Gene aynı yayınevinin “Burada Kim Yaşıyor” serisi de şahane.
#Kuraldışı Yayınlarının Yaz, Güz kitabı, mevsimleri güzel anlatmış.
#Mandolin Yayınlarından “Bebek Koala Banyo Yapıyor” resimlerine bayıldığımız kitap.
#Aç Tırtıl ödüllü bir kitap ve mevsimleri, gece gündüzü, haftanın günlerini, yiyecek isimlerini çok güzel öğretiyor.
#Net Yayınları “2 Yaş Hikayeleri”
#Tübitak Yayınlarından “Doktorda” bebeklerin doktordan korkmaması için tasarlanmış, resimleri çok güzel.
#Tavşancık serisi de çok beğendiklerimiz arasında. Özellikle Tavşancık Banyo Yapıyor kitabından sonra banyoda ağlamamaya başladı bebeğim.
#Sincap Kitap Yayınevinin fenerli kitapları var. Hepsi çok güzel.
#YKY yayınlarından çıkan “Büyük Sorular” ne kadar övsem az gelecek bir kitap. İkisini de aldık mükemmeller. Atlas şeklinde olduğu için kolay kolay yıpranmıyor da.
#Hayvan Atlası. Bu sayede neredeyse tüm hayvan isimlerini öğrendi.
#Tavşancık ve Gece Macerası
#Merhaba Çiftlik kitabı cırt cırtlı ve bebekleri için çok ilgi çekici. Bu seriden ne alsam çok sevdi.
Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Yenilerini eklemeyi düşünüyorum. Umarım post faydalı olur.