kbtmz yaa 😢 üzüldüm. Evet dürüst olalım bie çok duygu ve acıyı bir anda ve aynı anda yaşıyorsunuz. Bugünkü aklım olsa tercihim yine normal doğum olur mu bilemiyorum. Ama travma yaratmış olması gerçekten üzücü. Hayatınızın en güzel ve hep hatırlayacağınız anı çünkü. Bebeğiniz size en güzel gülücükleri ile unuttursun inşallah 🌸💜