Halit bizde 13 bucuk aylığız aynıyız hergün serum suyu yapıp aspratörle çekiyoruz. Topuklarına zeytinyağı sarımsak karışımı sürüyorum, oda da buhar makinası var ve hala daha tıkanık hapşırma geçti vardı. Şuan tek sıkıntı burun tıkanıklığı, bu yüzden gece ağlıyor. İşin ilginci su gibi de akıyor ama tıkanık anlayamadım