Kızlar bebeğimi hem emziriyorum hemde mama veriyorum. Sütüm yeterli olmadığı için günde 3-4 kez mama veriyorum. Mamayı da 90-100 CC veriyorum. Ama bebeğim her mamadan sonra bitince çığlık çığlığa ağlıyor. Acaba yetmediği için mi yoksa alışkanlık edindiği için mi ?? Sizler kaç CC veriyorsunuz?