Kızım 22 aylık ve tam bir yenidoğan gibi sabah akşam emiyor. Uzun süredir azaltmaya çalışıyorum, emzirme aralıklarını açmak için çabalıyorum. Ama bazen çok zorlanıyorum. Sürekli ‘artık büyüdün, meme emmene gerek yok, memeler uf olmuş, bugün meme olmasın’ minvalinde konuşuyorum ama baktım ki hiç etkisi olmuyor. Forumda sabır taşıyla emzireme sonlandıranları da çok gördüm, bir kere sürdüm daha emmedi diyenlerden cesaret alarak bugün sabır taşı aldım aktardan. Bugünden beri üçüncü kez sürdüm memeye ve hiç etki yok ya. Sanki şeker sürmüşüm gibi hiç umursamıyor bile. Valla kokusu beni rahatsız etti ama kızım hiç tınlamadı bile. Ne yapmalıyım azıcık bi fikir verin bu gariban kula.