Miracinannesi0 yaa canım benim. Ben de öyleydim. Herkes bir şey diyordu onu ye, bunu iç, bebek uyurken uyu, sürekli sağ. Yiye yiye doğumdan sonra 10 kilo aldım. Midem bulanıyordu yemekten. Çocuk alerjikmiş yedikçe hasta olmuş. Sanıyordum ki denilenleri yapmazsam eyvah süt olmayacak. Sağıyorum süt gelmiyor 5 cc bile yok. Ebeyi arıyorum diyor ki sağım sütü bitirir. Evde de bak uyumadın ne oldu gördün mü… lafları. Bebeği emziriyorum uyumuyor. Oturup ağlardım süt de bitti şimdi ne yapacağız diye. En sonunda emzirme danışmanına gittim bebeğim 15-20 günlüktü. Allah razı olsun bizi sadece bilgilendirerek kurtardı. Ortada sorun yok aslında. Dediğiniz gibi bilmiyoruz.