Benimde migrenim var. Açlık ve stres olunca mahvoluyorum. Normal her sene ilk üç dört gün alışma evresinde neredeyse hep yatardım iftara kadar, başımın ağrısı şiddetlenmesin diye. Şimdi 2 aylık bebeğim var ve sürekli emzirmem gerekiyor. Yani yatma fırsatım neredeyse çok çok az. Doktoruma danışacağım ama sanırım açlık aşırı etkilediği için çocuğuma süt ile kötü etkileyebilirim diye düşünüyorum 🥺🥺