Kızlar oğlum 2 yaşında ve memeye çok düşkündü artık son zamanlarda dişte çıkardığımız için sürekli emme emme diye peşimden ayrılmıyordu yemesinide etkilemeye başladı bi göz karalığı yaptım gögsüme sirke sürdüm ve artık annecim sen büyüdün benimde sütüm acımaya başladı tadı değişti bak bundan sonra sütünü (küçük pipetli sütlerden aldım) bundan içeceksin çünkü büyüdün artık dedim ve kuzum tm dedi😳 beni bıraktı ben şok içerisindeyimm birazda duygusalım arada uyku saati geldiğinde emme anne diyor acı tadı bebeğim diyorum yok kapat tm diyor bana sarılıyor yarım saat falan koynumda gezdiriyorum sonra uyuyor geceleri kesmedim henüz bukadar çabuk kabulleneceğini düşünemedim bisüre gece emzirmeyede devam edeyimmi onudamı keseyim yardımcı olursanız sevinirim 😔😔😔