Kızlar gece beslenmesini ne zaman kestiniz ? 8buçuk aylığız. Saat 20:00da gece uykusuna geçiş yapıyoruz 00:00 da uyku öğünü yapıyoruz 150cc mama ile 05:00 te tekrar 150cc veriyorum sonra sabah 08:00de mama sonra rutin gün ek gıda 2ana 2ara öğün.. gece 5te tekrar uyutsam uyuyacakmış gibi aslında gece ama kıyamıyorum da 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Sizler nasıl yapıyorsunuz gece beslenmesini ne zaman kestiniz ? Emmiyor bebeğim sadece ek gıda ve mama veriyorum