[silindi] biktim artik deme yaa…benim prensesim de 2 aylikolmak uzere, acaayiip kusuyor😅 kiyafetini degistiriyorum, zibinin citcitini tam pitlatirkeen, hoop tekrar kusuyor🤣
Ek gidaya baslayana dek kusmakari bitmucek…
O yuzden alis😅 Allah saglik versin ikinize de, sayili zaman cabuk gecer canim🤗