oglumuz01
oglumuz01 Benim bebeğim 2 aylık şuana kadar hep reflü yatağında yatırdım, doktorlar 6 aya kadar reflü yatağında yatırın diyor. Bu arada bebeğinizin yataktan kaymaması için bir havlu yada battaniyeyi rulo şeklinde sarıp poposunun bi tık altına yerleştirin, bu yöntem hem kaymamasına hemde gaz çıkarmasına yardımcı oluyor ☺️