Bebeğim ağlayınca daha yeni mama yemiş olsa bile ağzına biberonu verince biberon boş bile olsa sakinleşiyor. Aç olduğu için mi ağlama krizine giriyor anlamıyorum. Başka da hiç bir şekilde durduramıyoruz. Daha 42 günlük 40 I çıkınca düzelir diyolardı 2 gündür daha berbat oldu. Bitik durumdayım. Her ağladığında biberonda vermek istemiyorum açmı onu da anlamıyorum açlıktan mı ağlıyor bilmiyorum. Memeyi asla kabul etmiyor sütüm çok az. Emziği de kabul etmiyor. Boş bile olsa biberonun ucunda duruyor. Eskiden bakkal emzikleri vardı acaba işe yarar mı? Fikri olan var mı?