Arkadaşlar selam bebeğim 5 ayı bitirdi . 5 ay 15 günlüğüz. Tadimliklardayiz. Patates, kabak ,havuc,yoğurt elma denedim. Şimdi armuttayiz. Tadinmliklar bitince nasıl olacak? Emme azalacak mi?yani mesela 3 ana öğün emzirme 3 ara öğün püre , çorba vs diye mi gidecek. ? Yani tadımlık gibi değil de normal yemek gibi mi yiyecek öğünleri?