Rscb yanlış anlamazsanız fikrimi söylemek istiyorum ☺️ Anaokulu öğretmeniyim 2 yıl 2 yaş ve 3 yaş karma grubuydu sınıfım güzel evet ama çocuklar için çok zor çalışan anne olunca tabii mecbur ama çalışmıyorsanız cidden 4 yaşına kadar vermenizi tavsiye etmiyorum, yaz geliyor siz kendiniz parka bahçeye götürün dışarıda bişeyler yapın beraber anne bebek oyun grupları araştırın onun hala size ihtiyacı var ömür boyu okula gidecek zaten bu kadar erken başlatmayım bence