Hanımlar merhaba geçen hafta perşembe günü sünnet diye gittik ama maalesef sünnet olamadık oğlum 6.5 aylık ama prematüre düzeltilmiş 4.5. Doktor anestezisini bile vermişti pipi deliği aşağıda yapamam sünnetini ameliyat olacak dedi. 1 yaşından sonra ameliyat olacak nasipse. Hiç bilmediğim karşılaşmadığım bir durum başına gelen anneler bana yardımcı olabilir mi. Çok korkuyorum süreç nasıl olucak 1 hafta sonda takılı olucak falan dedi doktorumuz. Aslında doktorumuza güveniyorum. Ama başına gelmiş deneyim kazanmış annelerin yardımına ihtiyacım var.