Bsrln Merhaba kızlar sleepy natural kullanıyordum kızıma ama son zamanlar da Pişik ve lastik izi cok yapmaya başladı molfixe geçmek istiyorum elimdeki son paket bitince hangi seriyi önerirsiniz
Adakus1 Bsrln buz mavisi bı paketi var biraz fiyatlı sleppye göre ama çok memnunum sleppyde Banu turcoda resmen çile cekmişim
Bsrln Birprensbirprensesannesi renkleri farklı paketlerin bazısı mavi bazısı yeşil farkları vardır mutlaka
Bsrln Alpingo teşekkür ederim peki genelde her yerde mavi paketli olanı görüyorum onunla farkı ne acaba
Birprensbirprensesannesi Bsrln yeşiller eski paket sanırım mavi olrk değişti diye biliyordum püre soft var o bir üstüdür tabiki ben normal mavi kullanıyorum
Mercimek26 Yeşil renk olan eski seri. Artık yeni üretilenler mavi paket. Birde pure soft var. Biz mormalini yani mavisini kullanıyoruz. Memnunum bezden.
Poyrazin_annesii Ben de sleepy kullanıyordum ama artık sızdırmaya başladı bim’deki bezi deneyeceğim çok tavsiye ediyorlar kremli bez
Bsrln Poyrazin_annesii ben bimin bezini de denedim Pişik yaptı malesef bana da çok övdüler ama tam bi vasat çok kalın bi bez
Bsrln Poyrazin_annesii tabi her bebek farklı küçük paket alıp deneyin isterseniz belki size iyi gelir benim ablam yengem hep onu kullandı çok memnundular ama bnm kızıma yaramadı yiyenime de molfix kötü gelmişti