Ayduru
merhaba, doz aşımı durumunda fazla doz dışkı ile atılır ve bu da ishale sebep olur.
ishal ile vücuttan sıvı atılacağı için vücutta sıvı elektrolit dengesi bozulabilir.
bir kan tahlili yapılması, gerekirse serum ile destek sağlanması gerebilir.
Acil servise başvurmanızda fayda var. 🙏