Selamlar, Dr. Ali Fuat serpen nasıl biridir? Muayeneleri, tutumu, muayene süresi, bilgilendirmesi vs hakkında giden birileri yorum yapabilir mi? Bir de numara paylaşıyor mu?
bebeğim 6 ayına girmek üzere kendisine gitmek istiyorum ek gıdaya kendisiyle geçmek için. Bebeğimde de süt alerjisinden şüpheleniliyor. Kimse teşhis etmedi boş boş diyet yapıyorum aylardır. (Alerji ve İmmünoloji profesörüne gittim sonuç değişmedi) kendisinin birkaç storysinde alerjiyle ilgili olumlu tedaviler uyguladığını okumuştum. Giden memnun kalan ya da kalmayan var mı?