oglumuz01 2 saatte bir sağım yapamıyorum bazen emziriyorum sırayla iki gögüsüm.. İkisi de sızlıyor bazen ağrı giriyor neden acaba acemi anneyim yardımcı olur musunuz. Birde sol gögüsüm ün uç kısmı cok acıyor yinede emziriyorum napabilrim
BalBademmmmmm oglumuz01 Emzirdikçe geçiyor o acılar. Birde ben lansinoh krem ve kantaron yağı sürüyordum her emzirme sonrası
Zyneepemree oglumuz01 ayy bende ağlaya ağlaya emziriyordum artık göğüslerim taş gibi olmuştu hem benim için hem bebeğim için işkence gibiydi her emzirmeden sonra lansinoh kullandım tabi birazda sabır gerekiyor Allah’a şükür 40 ımız çıktıktan sonra düzeldi tabi benim hiç göğsümün ucu yoktu
Dilrasil Ben de aynı durumu yaşamıştım. Fakat benim iltihaplanma başlamıştı. Mastit denilebilir. Göğsümün ucu biraz beyazlaşmıştı. Doktor karbonatlı su ile bebeğimin ağzını ve göğsümün ucunu silmemi önermişti emzirme öncesinde.
oglumuz01 Dilrasil benimde beyaz bişey var dün semsertti taş gibiydi emzirince geçmişti tamamen sertlik ama beyazlık duruyor
Dilrasil oglumuz01 Bebeğinizin ağzında pamukçuk varsa ondan kaynaklı olabileceğini söylemişti doktorum. Benim göğsüm de kitle şeklinde sertlik vardı o da sütün tam boşaltılmamasından dolayı oluyormuş
lanadelmiyav oglumuz01 emzirme esnasında çıkarıyorsunuz. Emzirme bitikten sonra tekrar takıyorsunuz. Çok pratik ve hayat kurtarıcı