yyytsen Merhabalar Çocuğum olmasına rağmen ben böyle bir bocalama görmedim. Oğlum 26 aylık, ve sabah uyanır uyanmaz başlıyor vurmaya. İstemediği bir şey olduğunda kendine ya da bana sürekli ama abartmıyorum tüm gün belki yarım saat aralıklarla bunu yaşıyorum, artık o kadar stres oluyorum ki gün başlasın aynı şeyleri yaşamayayım istiyorum. Dikkatini dağıttım olmadı, elini tuttum hayır dedim olmadı, vurmak doğru degil üzülüyorum dedim yok 🤦🏼♀️😩 kendimi annesi gibi hiç hissedemiyorum, asla sarılmaz öpmez sevgiyle yaklaşmaz varı yoğu vurmak. Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, yani nerede yanlış yapıyor olabilirim, ve sizlerde böyle sanki sevgisiz bir çocukmuş gibi hissediyor musunuz kendi çocuklarınızda 😢
Huniliana yyytsen dönemsel canım iÇin rahat olsun 32 aylık oğlum şuan şimdi de her dk annem diye gelir sarılır öper ha arada babaya hala devam ama o da dikkat çekmek için bazen hala severken farkında olmadan can acıtıyor ama eskiden dediğin gibi baya tokatlarla uyanıyorduk
[silindi] Ay bilemedim ya üstte kalsın. Sevgisizlik değildir de ne bileyim belki o şekilde ifade etmeyi biliyordur. Sizden görmediyse bile başka birinden çocuktan vs görmüş olabilir. Her çocuk aynı olmuyor ki bocalamaniz gayet normal
yyytsen [silindi] yani pek fazla video izlediğimiz de yok ya da izlese de belirli şeyler orada şiddet içeriği yok, dışarıda da şahit olduğumuzu pek hatırlamıyorum, evde abi ya da babada da görmüyor 😩 ama artık bu durum fazlaca canımı sıkıyor 😢
yyytsen Halimea inanın sanmıyorum bu ihtimali, kişiliği bu kadar sinirli mi olacak diyorum kendime, işin içinden çıkamadım
yyytsen Huniliana ya umarım dediğiniz gibi bizde de geçer hemde en kısa sürede 😢 yani bazen göresim bile gelmiyor el kadar çocuk saçmalıyorsun diyorum ama o kadar üzülüyorum ki. Daha ne kadar kaldıracak psikolojim bilemiyorum 😵💫
[silindi] yyytsen her çocuğun belli bir dönem anlamsız yere yaptığı hareketler olabilir. Vurma tükürme gibi.
Badehandeyldz yyytsen arkadaşımın oğlu böyle hırçın bi çocuk doktor geçici bi dönem demiş çünkü herkese yapıyor yaşıtlarına anasına babasına ablasına 2,5 yaşında geçici demiş
yyytsen OncedenGurme abisi büyük 3. Sınıfa gidiyor aslında sabahtan neredeyse akşama kadar yok, baba da işte, tüm gün tek çocukmuş gibi hep beraberiz aslında
OncedenGurme yyytsen peki abisinin kardeşine davranışları nasıl? Şiddet içerikli şeyler görüyor mu? İzliyor mu? Model almış olabilir
yyytsen OncedenGurme ah o kadar anlayışlı ki büyük Oğlum yaklaşımı da bizden nasıl gördüyse öyle, zaten büyüğü geldiğinde yemekti ilgilenmekti derken küçüğü biraz babayla biraz abiyle derken yatış vakti geliyor
yyytsen Badehandeyldz sorun şu ki dışarı çıktığımızda da uysal çekingen duruyor 🤷🏼♀️ Biri elinden oyuncağını zorla aldı diyelim ona tepki degil bana veriyor, yani dayagını anne ve baba olarak biz yiyiyoruz 🤭
OncedenGurme yyytsen o zaman doğal bir süreç olduğunu düşünüp güzelce anlatmaya devam etmek lazım. Umarım en kısa zamanda biter
Badehandeyldz yyytsen o zaman anne baba olarak biraz sert tepki verin durması gereken yeri bilsin çünkü şımarmış tek size yapıyorsa
yyytsen Badehandeyldz doğru oladabilir, aman bağımız zedelenmesin diye sakinliğimi korumaya çalışıyorum ama artık bende zorlanıyorum