Kızlar bizim yüksek ateşle başladı bu illet DR gittik serum yapıp gönderdiler sonra kaka testinde çıktı bugün 5. Gün ama çocuk çok şiddetli kusma ve ishal DR yatış yaptırmadı 2 gün bekleyelim dedi , ama çocuk çok kötü normal Mİ böyle olması , rota aşısını geçirdiğime !çok pişmanım yaptırmayan yaptırsın çocuğun eridi gitti gözlerimin önünde bu süreci yaşayanlar lütfen anlatın , hastane yatışı yaptınız mı ? Yatışta napıyolar ? Evde mi atlattınız ?