Gryffindor benim doğumdan sonra hiç sütüm gelmedi desem yeridir, 2-3 hafta göğsü sıkınca süt görmüyordum resmen. Sonra sağma makinesi kiraladık, iki göğüs toplam 30cc anca çıkıyordu. 2.ay gibi solgara başladım, benim gibi sütü çok az olan birinde mucize yaratmadı tabi, ama mamayı biraz azaltabildik bu sayede. 2-3 aylarında 90cc verdim 4 defa, 4-5 aylarında 120cc 4 defa. Özetle mucize beklemeyin ama benim denemediğim hiçbir şey (her türlü yiyecek, malt içecekler, dutlar, anne çayları, rezene vs.) kalmamıştı, bunlar da hiç etki etmedi desem yeridir. Böyle bir durumda solgarın yaptığı yine başarılı bence. Sütü olanda coşturuyormuş orası ayrı.