semanuratak_1 Kızlar emziriyorum. Ve 2. Bebeğime hamileyim prilam dr emzirilirken kullanılırmı kullanan var mı ?
BenMathilda semanuratak_1 evet ben kullanmıştım 7-8. Aylara kadar. Derin uykular ve abuk sabuk ruyalar dışında bulantima bir nebze de olsa iyi geliyordu
semanuratak_1 BenMathilda yaaa emzirdiğiniz bebeğe bi sıkıntısı olmadı mı ya çok araştırdım emzirilirken kullanılmaz diye çokta kararsızım ☹️
BenMathilda semanuratak_1 ya emzirirken kullanmamıştim o kısmı belirtmemisim, Ama sizin icin e-lactancia da araştırdım Pyridoxine Hydrochloride şeklinde etken maddesini, yeşil olarak gosterdi, emzirirken kullanım icin güvenli sayılırmis yani