Morusevenanne Merhabalar tuvalet iletişimi uygulayan var mı? Kacıncı ayda başladınız? Bir de çok okudum gece uykuları uzadı diye. Biri gece lazımlıga tuttuğunu söylemişti. Uykusu acılıyor mu nasıl yapıyorsunuz deneyimlerinizi paylasırsanız çok sevinirim 🧚
Sarikuzumalp Morusevenanne 28.ayda başlatmıştım ben. Bende kaldırıp klozete oturttum hep ilk başlarda da. Hiç uykusu bölünmedi gözleri kapalı yaptı 😅
Nureylul Morusevenanne 27 aylık bir ay önce bir hafta uğraştım kalksın die kalk kızım yap yok hep yatağa kaçırdı ama bir hafta kaçırdı sonra gece hiç kaçırmadı sabah kalkıp anne çiş var dedi ve alıştık tam bir hafta sürdü hepsi aynı
Vera1810 Morusevenanne gece bir kere uyandırıp yaptırıyorum uyudu yerde yarı ayık yapılıyor sonra devam ediyor uykuya kızım
Zehraasya Morusevenanne uykusu aclmadi uumadn önce onu kaldrio cise götüreceğimi söyledim her gece gozu kapalı cisini yapip uykuya devam etti🙂
Sarikuzumalp Morusevenanne çok hassasmış uykusu o zaman 😅 biraz daha zaman geçinxe belki sabaha kadar tutabilir. Oğlum kaçırıyor genellikle ben mecbur kaldırıyorum 😃
Morusevenanne Sarikuzumalp bizimki daha 1 yasında. Yaza başlamak istiyorum aslında bazen uyudu mu uyuyor ama bazen çok hafif
Bilinmeyennn Kizlar oglum 23 aylik, bende başlamak istiyorum ancak oyle cis geldi givi falan cümleleri yok yine de bana derdini anlatabilir mi?
Morusevenanne Bilinmeyennn ya arkadasmın bebeği 8 aylık kakası gelince ıh ıh yapuyomus bazı bebekler daha yatkın oluyor sanırım
Bilinmeyennn Morusevenanne kaka yapacağı zaman falan saklanıyor ama seslenince bırakıyor mesela ben alsam hemen getirsem lavaboya bırakır yapmayı