Cikolat canım benim oğlum yarın 10 aylık oluyor ve hala tam anlamıyla dönemiyor çabalıyor ama hep canı isterse yapıyor tam yüzüstü dönecekken vazgeçiyor dönmüyor okadar çok sıkıldım ki ayaklarını yere canı isterse basıyor biz bastırınca çekiyor emeklemiyor hala mesela alkış baybay gel gel yapmıyor ve ben bunları araştırmaktan bakmaktan kafama takmaktan artık hasta olacağımı anladım ve bıraktım sende bırak her bebek aynı değil bu bir gelişim tablosu da değil hamdolsun sağlıklı bi sıkıntı yok ama yapmıyor napalım