elaninannesiii Rabiamhmt Haziran eylül Aralıkta çıkmıştı bana hesaplamalarıma göre Mart ayına denk geliyor 2 ay arayla yolluyorlarsa ama çıkmamış bu sefer 🤣
benaslindayohum Rabiamhmt evet cok guzelmis bana dus jeli 3 cesit fruko cool lime yumos deterjan 1 kullanimlik siyahlar icin 1 kullanimlik renkliler icin bi de bebem natural bez gelmişti temmuzda o zamandan beri tık yok 😁