Skran Kızlar merhaba. Ben sezeryan ile doğum yaptım . Bebeğim 3 buçuk aylık ama hala lekelenmelerim devam ediyo sizce normal mi . Yarın doktora gidicem. İnşallah kötü bişey yoktur.
Mavilimtrak Skran benim de doğumdan iki ay sonra lekenmelerim olmuştu doktoruma mesaj atmıştım normal olabilir demisti daha sonra kesildi bir daha gelmedi
Nurayibrahimefe Skran ben 1 sene den fazla cektim tabi brndeki lekelenmeyi 3 aylik ignelere yorumluyorun hic temiz kalmazdim illet birsey valla
Skran Mavilimtrak benimde bı ara kesilmişti adet olur gibi bir gün kanama oldu sonra lekelenmeye döndü. Bir gün kesiliyor sonra yine basliyo kesiliyo basliyo.
Mavilimtrak Skran endişelenmeyin bir sıkıntı yoktur muhtemelen tabi muayene olacakmışsınız o zaman netlesir