Arkadaşlar ikinci hamileliğim ve dahiliyeye gittim evin yakınında benim guatr var 2 bucuk yıldır diğer hamileliğimde hemen başlandı 150 likten 100 lüğe geçtim hamileliğim 100 lükte bitti hamile değilken tabi 50 likti şimdi perşembe sonuç alıcam yani ozamana kadar hala 50 lik içiyorum stres yaptım aynı gün içinde çıkmıyor kan birde acaba birşey olurmu çok yükseliyor hamilelikte sonuca kadar korkuyorum yani 🥺 başına gelen varmı benim gibi bekleyip bi sorun oldumu guatrdan