Bilindiği üzere ikizlerim 22 aylık ve hala emzik kullanıyorduk. Şöyle ki bugün oğlum oyun alanında emziğini kaybetti ve bibs emzik emiyor . Bu emzik de sadece internetten geliyor 🤦🏻♀️ Eczane market vs hiç bir yerde yok. Diğer oğlum normal wee emiyordu. Bu da vesile olsun dedim bıraktıracam. Şimdi eksiksiz uyutuyoruz. Ağladılar baya huzursuzlandılar. Konuştum güzelce Kocaman delikanlılar oldunuz başarabiliriz ben yanınızdayım şeklinde. Sonra sustular su istediler biberonla verdim. İlk gecemiz nasıl geçecek acaba. Gece uyanınca emzikle geri dalıyorlardı beni neler bekliyor 🙄