Esma_zrl Merhaba kızım 10 aylık olmak üzere ama emeklemiyor sadece istediği bisey olunca komando pozisyonunda sürünüyor kollariyla bizim dururmumuzu yaşayan var mı ne yapabilirim emeklemesi için hep okuduğum yerlerde emeklemesi gelisimi için cok iyi diyor😔
demetdemircioglu Esma_zrl benim oglumda komando gibiydi 8.5 aylikken basladi 10 aylikken normal emeklemeye döndü😊
demetdemircioglu Esma_zrl benim oglumda komando gibiydi 8.5 aylikken basladi 10 aylikken normal emeklemeye döndü😊
demetdemircioglu Esma_zrl benim oglumda komando gibiydi 8.5 aylikken basladi 10 aylikken normal emeklemeye döndü😊
demetdemircioglu Esma_zrlbenim oglumda komando gibiydi 8.5 aylikken basladi 10 aylikken normal emeklemeye döndü😊
Gokalp Bizde 5 gün sonra 9 aylık olucaz geri geri sürünüyo ulaşamayacağı bişey olursa dirseğiyle popo üzerine oturup kaya kaya giidyo emeklemek zor iş biz tercih etmiyoruz 😅 😅
Melisyldz Esma_zrl oglum 9 ay 15 gunlk bzde henuz emeklemiyorz ya surunerek ya döne döne gidiyo bn emekliyorm karsisnda ama bana bakip gulmeyi terch ediyo 😁 surunrkn poposunu fln kaldiriyo ama dizlerinn üstünde fln durmuyo hic o pozisyona bile grmiyo 😂 tembelmi diyim usengecmi 😬🙈 herşeyin bi vakti zamani var iste ne zaman hazir hissederlerse ☺ yeterki saglik olsunda
Esma_zrl Melisyldz renkliruya doğru söylüyorsunuz ama çoğu yazıda emeklemenin çok yararlı olduğunu öğrendim herşeyi hemen yapsın istiyor insan ama hayırlısı önemli olan sağlıkları
renkliruya Taha da sürünüyordu..sonra emeklemeye başladı.. 12 aylık yürümüyor.. Acaba emeklemese daha çabuk yürür müydü bilmiyorum.. Çünkü emekleyerek tazı gibi gidiyor heryere..😁 kolayına gidiyor sanırım.. Emeklemek gelişim basamağı değil diyor doktorlar..
Esma_zrl renkliruya doğru söylüyorsunuz ama çoğu yazıda emeklemenin çok yararlı olduğunu öğrendim herşeyi hemen yapsın istiyor insan ama hayırlısı önemli olan sağlıkları
Happybaby2 Esma_zrl oğlum 1 yaşından 2 gün sonra emeklemeye başladı şuan 13 aylık hala emekliyor sizin emekleme de olur biraz zaman endiselenmeyin
mrvkbr Esma_zrl aynı şekilde benim kızımda sürünüyor 😅 daha bi haftadır normal emekleme pozisyonuna geçti, o da yorulduğu yerde tekrar sürünmeye çalışıyor:)) Her çocuğun emekleme pozisyonu farklı..Üzülmeyin..İnşaAllah bi kaç aya yürür ☺️
Xoxox Esma_zrl hic dert etme yigenim poposunun üzerinde zıplaya zıplaya geziniyodu sonra birden yurudu🤣 bende bebekken hic emeklemeden koltuga tutuna tutuna yurumusum mesela. Her cocuk farklidir birak kuzucuk nasıl buyumek istoyosa oyle buyusun. Sagliginda bi sıkıntı yoksa gerisini bosver ben egitim kitaplarini yalayip yuttum sonuç Allah bizleri oyle guzel yaratmiş ki olması gereken er yada gec oluyor sen sadece özgür bırak.
Defnesuram Esma_zrl benim kızım 6 aylık ters emekliyor 1 aydır yere koyuyorum geri geri gidince koltuğun altında yakaladım bugün 😄
Hicranpoyrazz Benim oglumda 6 buçuk aylık aynı dediginiz şekilde sürünüyo hatta eşim emekliyo desem emeklemiyo sürünüyo desem sürünmüyo degişik bi hal aldı siyo 😁😁😁