5 gün önce olduk oğlum 3 yaşına yeni girdi 2 yıldır burun spreyi ve alerji ilacı kullandık.Ve son zamanda 1 aya yakın burun akıntısı rahatsızlık çektik.Oğlum gece sürekli uyanırdı,ağlardı,horlardı ağzı açık uyurdu,iştahsızlık çok vardı ve agresifti genizden konuşuyordu yaşıtlarına göre boy ve kilo gerideydi.Doktor ilaçlarla küçültmeyi denedi ama olmadı maalesef(1 yıldır).Ameliyat olacağı zaman çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür sadece anestezi sonrası biraz ağladı ama kendine tamamen geldiğinde o gün sürekli uyukladı yavrum ondan sonra cidden baya rahatladı horlama yok ağzı açık uyuma yok iştahı açılmaya başladı şükür.İlerleyen zamanlarda daha büyük farklar görecekmişiz yabancı sitelerden de baktım.Bu arada benim oğlumun geniz eti burunda %90 kapalı kulakta kapanmaya başlamış.