Busra_99 Kızlar Aralık ayında doğum yaptım Ocak ayında adet oldum daha olmadım test de alıp baktım bebeğimi de emziriyprum benım gibi olan var mı normal doğum yaptım
Siruis Busra_99 benimde bebeğim 4 aylık 2 aydir oluyodum ama bu ay olmadım ve korkuyorum acaba hamile miyim diye bende test Alicam şimdi
Busra_99 Siruis ben Şubat ayının ortasında alıp baktığım test yoktu ve korunuyoruzda ama anlamış değilim adet belirtilerim de var ara ara giren kaşık ağrıları bel ağrıları fakat ortada bişey yok
Yaseminozklc Siruis Eltimde öyle 5 aylık bebeği var 1 buçuk aydır olmuyor kaç tane test aldı bişey çıkmadı ama rahatladı oda 🙂
Busra_99 Siruis Allah isteyen herkese nasip etsin bir oğlum var 5 yaşında birde kızım var 3 aylık baglattırmayı düşünüyorum kordonlarımı
Busra_99 Raupe doktoruma yazdım emzirme döneminde normal dedi bide koruynuyorsanız ama sökülemiyorum bir türlü napçam bilmiyorum
Jane Benim de öyle altı aylık bebeğim var normalde hep düzenli adet oluyordum bu ay olmadım koşa koşa test aldım adetini bir hafta geçmişti negatif çıktı. Niye olmuyorum anlamadım gitti