Herkese merhaba. Cuma gecesi acil sezaryene alındım 36 haftalıkken. Bugün dikiş yerime baktığımda çok uzun olduğunu fark ettim. Normalde 10-15 cm kesi atılıyor deniliyordu ancak ben ölçtüğü de 20 cm gözüküyor. Bu normal mi yani çok fazla geldi bana. Yapacak bir şey yok artık tabi ama neden böyle merak ettim.