Hnm44 ya biz anneler neden böyleyiz? Dişinin erken çıkması,erken yürümesi,erken emeklemesi bunlar gerçekten önemli mi? Sürekli telas edecek bir sey buluyoruz. Kızım 9 aylik dişi daha yeni çıkiyor. Benim yeğenim hic emeklemeden yürüdü. Lütfen böyle seylerle kendinizi üzmek yerine bebeğinizle guzel vakit gecirin saglikla büyütün