Hnm44 ya zaten bu insanlar bebekteki her olayı gelişim sanıyorlar. Yarıştırma gibi bitmiyor, sütüm var mı yok mu normal mi sezaryen mi emzirirsin bir kılıf, dişi çıkar kilo başlar kilo olur boyu başlar boy uzar millete çişi dert olur okula gider matematiği sever mi yazılılar sınavlar her şey .. boşver sen bebeğin çle mutlu ol iyi düşün her bebek özeldir . Her insan aynı mı diş yapısına sahip . Her çocuğun aynı anda mı çıkıyor ki kurulu saat değil vakti gelince olur.