Ranamiran benimde 3 aylıkken coviddi hiç doğruluğuna inanmıyorum çünkü babasında bende yoktu oğlumda vardı ben yanarım yanarım çocuğumun hastane köşelerinde serumlu kollarına,çekilen kanlarına,o test almak için çocuğumu çığlık çığlık bıraktıklarına yanarım aklıma geldikçe ne kadar salakmışım diyorum şimdileri olsa asla böyle birşeye izin vermem a dan tut z ye kadar test yaptılar birde çocuğa para tuzağı mıdır bilmem olan yavrumun canının yanmasına sebep oldu antibiyotik verdi geçti ama covidli kişiye antibiyotik verilmiyor bence uyduruyorlar geçmiş olsun tekrardan umarım tez zamanda eski haline döner beniö oğlum covidliyken bile sürekli temas halindeydim öperdim koklardım sakın korkma sende yaklaş onun sana şuan çok ihtiyacı var