Bayanlar, annem bebeğime bir sürü yelek , hırka battaniye örmüş . Yaz mevsimindeyiz ama bebeğim kuvözde ve premature uyandığında vs giydirmeyi düşünüyorum çünkü 2 kg olunca alacağız bebeğimizi inşallah sorun çıkmazsa.. sorum ise bebeğim hastaneden çıkmadan yıkamak istiyorum 30 derece yıkayacağım ama bazısında ufacık lekeler var örme esnasında kalan. Onları nasıl yıkayabilirim zarar vermeden?