Fnd1003 bizde cok yaşadık bu durumu, gazını cıkarmadan veya besledikten helen sonra yatırıyorsanız burnundan gelmesi normal. Bize baya baya sonra reflü dedi doktor. Aynı ilaçları verdi. Motillium kullanmadım. Nette okuduklarım pek hoşuma gitmemişti. Ama gaviscon iyi geldi. Zaten 1 hafta kullan bırak demişti doktor. Tabi reflü ilk 6 ay olması normal, mide kapacıkları gelişen kadar. Azı bebeklerde hiç olmuyor tabi.
Dikkat ederseniz ilk yukarıda söylediklerime azalma yaşarsınız.
Bir de reflü yatagı tavsiye ederim. 10. Aya kadar kullandım