koalam34 üst kademe çocuk çok hareketli değilken rahat oluyor,yatarken de görebiliyordum ben.Ama dönmeye başlayınca düşme ihtimali var ona göre aşağı aldım ama böyle de indir kaldır zor oluyor.bizim park yatağın içinde bi yatak bir de yün ince bi döşek var ,o şekilde biraz daha yükselttim.Kızım 15 aylık oldu geçen hafta bacağını yataktan attığını farkettim.Artık yatak da çıkıp sadece döşekle yatırmayı planlıyorum.