Dilasanaz Selam kizlar daha once burdan yazmistim rahimimde bisey var ve nr oldugu anlaşılmadı hala gene smear testi verdim bu zamana kadar hiç hamile kalana kadar kadin dogum doktoruna gtmedim hic bi sikintim da yoktu şükür ama dogumdan sonra başıma gelmeyen kalmadi enfeksiyon kaptim sonra baska başka seyler rahimim sallaniyor affedersiniz esimle birlikte olamiyorum sanki bıçak saplaniyor rahmime bu tarz sorunlar yaşıyorum cevremde ki orta yas grubu kadınlar bana tekrar hamile kal doğumla beraber icinde pislik hastalık gider hatta ornek veriyolar bilmem kim hastaydi dogum yaptı doktorlar demis dogur iyi oldu falan kafama takıldı 9 aylik bebegim var normalde 4 yasına gelinceye kadar düşünmem cnku çok yıprandım ama suan aklima takıldı doktoruma da sordum böyle bisey varmi diye dediki suan sonucu görelim sonra konusuruz sizce böyle bisey varmi gercekten eger hastalığımı önleyecek olsa hamile kalmayı tercih edebilirim n3 kadar yorgun dahi olsam bilmiyorum kafam cok karışık 😑😑
Asafeymeninannesi Dilasanaz Ben mecburi sezeryana alındığım zaman bana da büyüklerimiz keşke normal olsaydı, hem sağlıklı hemde içindeki pislikleri atmana yardımcı olurdu derlerdi 🙄😊 Hayırlı olan kapı aralansın 🙏😊🌼
Payidar Dilasanaz peki zorunlu sezeryan olmak zorunda kalırsanız napıcaksınız? Geçmiş olsun Rabbim şifa versin ancak bencede doktorunuz dinleyin 🙏🏻
[silindi] Dilasanaz bir iki Dr dan hastasına hamileliği önerdiğini duymuştum. Bebekteki kök hücrelerden yararlanıyormuş anne vücududa. Tabi nasıl sonuç aldılar bilemiyorum.
Dilasanaz fatima doktor da sonuca göre konusuruz diyince dedim ki acaba cidden böyle bi ihtimal varmi
fatima Dilasanaz yani eskiler normal doğum olsun içinde bi şey kalmasın Vücudun yenilensin Toparlansın içerisindeki pislikler gitsin şeklinde derler. Yani öyle bir ihtimal var tabii ki
babygirlandmom Içinizde pislik olamaz ancak rahimde yara vb şeyler varsa eğer zaten normal doğum yapamazsınız bebeginze geçer diye bence doktorunuzun dediğini yapın