Biroglanannesi Kızlar bebeğimin sancısı var 2 gündür uykusunda bile sancı çekiyor . Gaz damlasıda işe yaramadı kakasınıda yapamıyor. Ilık suya yatırsam mı acaba ? İşe yarar mı bebeğim 45 günlük
Neslihan-55 Biroglanannesi canım ben ebebekten kiraz çekirdekli korse aldım bebeğime karnını ayaklarını sıcak tuttum nurse harverys gaz ilacı kullandım hem kakasını yaptırdı hemde gaza etki etti bı de kendim kimyon rezene anason papatya kişniş ıhlamur karışık bitki çayları var sallama çay gibi içinde bir çok çeşit ot var aktarlarda var onlardan içtim günde 4-5 kupa hem sütüm arttı hemde bebegimin gazı bitti coook şükür doktorumuza demiştim iyi yapmışsın dedi sende dene istersen
balyanakannesi2901 Biroglanannesi karnına zeytinyağı işe masaj yapsanız biraz da poposuna sürün ardından da güzel bi banyo yaparsa rahatlar die düşünüyorum ben öyle yapıyorum çok faydası oluyor
YaseminBS Ben küvetini ılık suyla doldurur, bi kovaya da su doldurur karnına dökerdim. Çıkınca da zeytinyağ ile karnına masaj yapardım saat yönünde, aksi yöne bebeklerde tehlikeli. Sonra karnına ısınmış kiraz çekirdekli kemer koyardım. Baya işe yarıyordu..